אז מה יש לנו כאן :
כאן תוכלו לדלג לנושאים השונים. אני ממליץ לעבור לפי הסדר כי כל נושא כאן הוא חשוב .
מה הוא מיתוג דיגיטלי?
מיתוג דיגיטלי הוא תהליך אסטרטגי שמטרתו העיקרית היא יצירת תדמית עקבית, מקצועית ומבודלת לעסק,
תהליך זה כולל את כל נקודות המפגש הדיגיטליות של העסק עם הלקוחות במרחב הדיגיטלי.
תהליך זה מבוסס על מספר גורמים חשובים לדוגמא:
- הקמת אתר אינטרנט מעוצב וקל לשימוש
- יצירת נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות
- כתיבת תוכן שיווקי מותאם ומושך
- מתן שירות לקוחות דיגיטלי מהיר ויעיל
- חוויית משתמש עקבית וידידותית
מהם היתרונות לעסקים קטנים ובינוניים
מיתוג דיגיטלי חזק ומקצועי מעניק לעסקים קטנים ובינוניים את היכולת לבלוט, למשוך לקוחות ולהתמודד בהצלחה מול המתחרים והשחקנים הגדולים בשוק.
ריכזתי עבורכם כמה מהיתרונות המרכזיים:
1. בניית אמון ואמינות
- הידעת ? כ-85% מהלקוחות מחפשים מידע על העסק באינטרנט לפני ביצוע הרכישה .
- יצירת מיתוג דיגיטלי עקבי ומקצועי של המותג גורם לחיזוק ואמון של הלקוחות .
- לקוחות מרוצים נוטים לחזור לרכישות נוספות ואף להמליץ על העסק לחברים.
- סמל וצבעים שכולם מכירים. את הצבעים של פיקוד העורף אתם מכירים לא ? זה מיתוג !
2. חשיפה ונגישות בכל זמן
- האינטרנט זמין 24/7 מה שאומר שגם המותג שלכם זמין ללקוחות בכל שעה ביום ונגיש לקהל רחב במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.
- פרסום וקידום במגוון פלטפורמות במקביל למשל אתר אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וגוגל מבטיח חשיפה רחבה ושיפור החשיפה והנגישות למותג שלכם.
3. יתרון תחרותי
- מיתוג ייחודי מבליט את העסק מול המתחרים ומייצר קהילה נאמנה סביב המותג.
- התחום שלכם כמו של רבים עמוס במתחרים, מיתוג שונה ומובדל גורם לאנשים להכיר ולזהות אתכם .
מיצוב המותג :
מיתוג ושיווק דיגיטלי מקצועי המשלב שפה עקבית, עיצוב מקצועי ותוכן איכותי, תורם רבות למיצוב והכרות של העסק.
הצבעים, הלוגו, השפה ושאר האלמנטים של המיתוג גורמים למותג להתפס בעיני אנשים כמותג פרימיום ולא עסק מתחיל.
אני מזמין אתכם להכנס לכל לנכסים הדיגיטליים של כל החברות הגדולות וגם של טומנה ותראו שכל מקום שבו תפגשו את המותג הצבעים, השפה , המיתוג יהיה דומה ואחיד.
עיצוב אתר מקצועי
אתר האינטרנט שלכם מהווה בעצם את חזית העסק שלכם בדיגיטל.
עיצוב אסתטי, נוח לניווט ומותאם למובייל יגרום ללקוחות שמתעניינים בשירותים שלכם להרגיש מקצועיות , הזדהות ואמינות .
תוכן איכותי
תוכן מקצועי ובעל ערך לקורא תורם הרבה מאוד לבניית המוניטין, שיפור חוויית הלקוח
וקידום המותג במנועי חיפוש בצורה אורגנית ( בחינם).
כאשר הלקוח מחפש מידע ברשתות החיפוש , המותג שלכם עשוי להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות ולמשוך את תשומת הלב של הגולש .
אינטראקציה אותנטית
חשוב לנהל דיאלוג פתוח ושוטף עם הלקוחות ברשתות החברתיות.
מתן מענה מהיר ושקיפות מחזקים את האמון והקשר בין הלקוח למותג ומעמיקים את הנאמנות.
מהם השלבים ליצירת מיתוג ושיווק דיגיטלי מנצח :
1. הגדרת זהות המותג שלכם
שלב ראשון של מיתוג הוא הגדרת ערכי הליבה שלכם.
יצירת “קול ושפה” ייחודיים למותג אשר ייצגו את העסק באופן המיטבי.
את זהות המותג יש לשלב בכל פוסט, מאמר ותוכן בזירה הדיגיטלית כדי לשמור על עקביות חזקה והטבעת המותג אצל בראש של הגולשים.
2. בניית נוכחות דיגיטלית חזקה
השקיעו באתר מקצועי עם בעל מקצוע, שמרו על פרופילים פעילים ברשתות חברתיות ובאסטרטגיית תוכן עקבית כדי למנף את הנראות הדיגיטלית שלכם,
יצרו תוכן איכותי וקבוע לקהל שלכם .
3. ניהול מוניטין
בצעו מעקב שוטף אחר אזכורים ברשת, טפלו במשוב לקוחות ובנו חוות דעת חיוביות.
כך תשפרו את המוניטין ותבנו תדמית חיובית שמחזקת את אמינות העסק לאורך זמן.